söndag 4 oktober 2009

TORSDAG 22.14

Checkar in.


Jag kan inte uppdater bloggen med det jag skriver för vår hemresa är en överraskning för mamma o pappa. Sa jag skriver detta nu och hoppas komma till Sve nån gång o kunna posta det. Min bror bestamde lunchdate med mamma och så skulle jag vara där istället. Men tiden för lunchdate har passerat och vi hänger fortfarande på Pudongs flygplats. 


Vi sov gott till kl 15 så vi jobbar på att i alla fall ställa om tiden till Europeisk medan vi är i vår flygplatsexil. Träffade sen en svensk tjej som var pa samma plan och har dödat ett stort antal timmar med henne. Först på Burger King och sen på en bar. KLM betalar! Nu har vi efter lång nervös väntan checkat in och väntar på att få boarda ett AirFrance flyg till Paris. Om allt kommer gå som planerat är vi i Stockholm kring lunchtid i morgon. Men det har vi inte sett än. Kommer nog ställa till ordentligt med bråk om vi inte är där till dess dock eftersom det skulle innebära att vår marginal till bröllopet minskat från 35 till 5 timmar redan och vi inte har så himla mycket kvar att leka med. Håll tummarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar