fredag 15 januari 2010

Pepp

Tränade sju dar i rad, men nu har jag paus. Är så otroligt peppad att få till formen ordentligt så att jag slipper stå och flåsa i skidbackarna i Japan. Jag vet hur det var förra året. Sjuk, sjuk, sjuk och sen hade jag en vecka på mig att få fram skidformen. Gick kasst! Fick ägna mina sista krafter i Laub åt att gräva mig upp ur den annars fantastiska nysnön – definitivt  fel sätt att använda sina krafter på i ett av alpernas bästa spår.

 

Har dessutom fått ett sånt där halsband av Gustav som ska göra att man inte får träningsvärk. Dissade det rätt hårt i början måste erkännas, men visst funkar det! Så tack vare det kör jag på – utan träningsvärk och (håll tummarna) utan förkylningar eller annat strunt fram till Japan!

 

PS. Hemligheten är titanium som förenklar för kroppens naturliga elektriska strömmar att röra sig i kroppen och således motverkar när det gör ont. Underligt!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar