fredag 28 maj 2010

En dröm som jag håller på att uppfylla

Till att börja med stort tack för alla röster på tyger. Tyvärr blev det dock inget av dem. Samtidigt som jag postade inlägget landade ett mejl i min inbox med informationen att jag inte fick köpa alternativ 1 om jag inte köpte 1500 meter. Lite för mycket för min smak... Och när då ingen röstade på det andra blommiga alternativet (förrän senare) lade jag ner båda alternative och stack ut på en sista desperat letatygrunda.

Nu blir det detta tyget! - Rösta gärna men du får bara rösta ja!

I går skrev jag på kontrakt med fabriken och betalade in deposition. Så nu är produktionen igångsparkad. Ska bli otroligt spännande att se om de fixar den tajta deadlajnen! 1000 väskor varav 500 med tyget ovan som yttertyg och svart innertyg och 500 vice versa.

Detta har jag drömt om sen innan jag flyttade till Kina. Känns lite overkligt att det nu blir av och även om jag faktiskt håller på att uppfylla en riktig dröm så känns det nu mest bara lite galet och riskbenäget. Men håll tummarna - det kanske kommer finnas nån som faktiskt kommer vilja köpa mina kamerafodral!

2 kommentarer:

  1. Så sjukt coolt Nina!

    Jag köper ett!!! Till min kompaktkamera...? njae, kanske inte ändå!

    kram

    SvaraRadera
  2. du får väl se till att hon köper en riktig kamera till dig från Kina...
    Bra val av tyg Nina, bästa alternativet!

    SvaraRadera