lördag 8 maj 2010

Pust o flås

15 km innan frukost (men efter två ägg) runt Suzhou creek och ner på Bunden (Kolla runda här!). Sprang med Madde som också är inbokad om en vecka att tampas med Muren! Hon sprang som en gud och jag hade en dålig dag från början som inte blev bättre av att äggen gjorde sig påminda efter ca en mil. Aj aj! Inte dubbla ägg innan halvmaran! Bra dock att göra misstagen nu innan!

Tack vare Alice på jobbet har jag nu blivit väldigt kittad, dels med en liten ländryggsväska där jag ska förvara en liten kamera så jag kan föreviga muren samt en Running cap som vi gjort åt en Brittisk kund nyligen. Så var såklart tvungen att prova på att ta med kameran!

Typisk träningsbloggare! Svettig med keps!

Madde sprang nästan om moppeåkaren!

Större delen av vägen var verkligen förvånansvärt fin längs med floden och med fina promenadstråk. Allt var dock inte riktigt klart!

Äntligen färdig!

2 kommentarer:

  1. Örbyhus? Det var där jag hamnade när jag ville kolla din runda på funbeat. Hur som helst, jättefina bilder! Ser fram emot bilderna från muren! Det kommer säkert att gå vägen, du verkar ju vara i toppform!

    Puss o kram

    SvaraRadera
  2. Örbyhus? Hmmm, tekniken funkar inte alltid som man vill... Det var på bunden i alla fall och längs Suzhou Creek - känner du till det?

    SvaraRadera