måndag 24 maj 2010

Storångest

Alt 1.

  • Punktlista
  • Alt 2.
Alt 3: Olivgrön (enfärgad) som den gröna i alternativ 2 med mörkblå & ljusgula detaljer.

Inte blivit mycket skrivet under helgen. Kan vara kopplat till att det är hög tid för mig att bestämma om jag ska beställa 1000 kameraväskor eller inte för att produceras i Kina så jag kan ta med dem hem när vi flyttar.

Eftersom väskorna inte är insålda i Sveriga är detta en ren risk-investering. Och även om det är billigt att producera i Kina så är det inte gratis. Hade allting fix och färdigt i slutet av förra veckan. Tyger, spännen, färgställningar. Men sen visade det sig att de som vi skulle köpa yttertyget från inte hade tillräckligt. Så nu står jag på ruta ett vad det gäller materialval.

Så kära läsare - det är inte ofta jag ber er om nåt men nu: Snälla rösta - vilket av tygerna ovan skulle du helst köpa en kameraväska i? (Om du vill vara anomym - skriv i a f om du är tjej eller kille!)

6 kommentarer:

  1. Alternativ 3. Dom andra kanske blir lite plottriga?.......

    SvaraRadera
  2. Jag tycker alternativ 1. Alternativ 2 tycker jag känns storblommig... kanske inte så coolt, dessutom bara i mellis-färger, inget som sticker ut... trean är ju svår att säga något om... aksnek är den fin? Det spelar ju också roll hur stort mönstret är. I alternativ 1 kan man ju se det eftersom miniräknaren finns där, men i tvåan kan man inte se det.antar att bladen är lika stora.

    Jag tycker ettan, och jag är kille!

    SvaraRadera
  3. Jag tycker nr 1 och jag är en gammal mamma.
    Mamma Karin.

    SvaraRadera
  4. Alternativ 1, känns retro-snyggt som funkar på sthlmsfolket! Och mig..

    SvaraRadera
  5. 1 känns aningen Svenskt Tennigt, går nog hem!

    SvaraRadera
  6. jag säger alt. 2 men jag verkar ganska ensam

    SvaraRadera