måndag 7 december 2009

En liten påminnelse

Jag tänkte bara att det var dags att nämna den där andra halvan – Gustav. Tycker att det varit väldigt tyst om och från honom på siståne så jag tänkte bara påminna mig själv och alla andra hur han ser ut och vem han är. Hans akuta tystnad beror just nu på att han befinner sig i Amsterdam och jobbar alla dygnets timmar. Jag skänker en liten saknad-tanke och hoppas att han har tid att prata med mig snart! Puss!

 

Gustav står ju också som skribent på den här bloggen och med lite tur kanske det ploppar upp en liten rapport från hans vistelse i Amsterdam och Stockholm.

 

Kram från Nina-jag-har-i-alla-fall-en-elfilt-Simberg

1 kommentar:

  1. hjärta,

    Jag ska berätta om alla mina äventyr när jag kommer hem.

    ännu så länge har jag ätit indisk mat på en båt i weesp, blivit lurad i taxin, ätit lax till frukost varje dag och firat hollänsk jul på kontoret. (De har en tomte med svarta medhjälpare. De är flycktingar från spanien och tvingas jobba gratis åt tomten)

    kram
    g

    SvaraRadera