söndag 13 december 2009

Feedback por favor!

För att bygga vidare på Julie & Julia så är ju jag också en sån där bloggare som Julia. Skillnaden är bara att hon har några som läser hennes blogg och som kommenterar. Jag har en sån skön skriv-flow sen ett par veckor tillbaka så jag bara skriver på av bara farten i alla fall, trots en mycket exklusiv fanclub (!). Jag kan ju printa och spara åt kommande barnbarn om inte annat. :o) 

Jag vet att jag har en mycket begränsad läsarskara, men kom igen! Är det bara mamma, pappa och Kalle som läser? Skulle vara så roligt att få lite kommentarer ibland och känna att jag inte skriver för helt döva öron (eller blinda ögon/icke läskunniga... You name it!)

Tack mamma, pappa och Kalle för era kommentarer! (Även Julia fick sina allra första kommentar från sin mamma!)

1 kommentar:

  1. Hej! Det är alltså nu jag måste avslöja mig - Det känns ju lite som man smygläser någons dagbok när man läser andras bloggar :) Jag bor också i Shanghai och bloggar också. Jag kan kan väl komma ut med att jag läser nog alla bloggar som skrivs av svenskar i Shanghai och några från andra länder också (som jag hittat i google-sökningen) - det ger nog bättre tips än alla guideböcker tillsammans.

    Åtminstone en gång har vi mötts och det var på resan till sexmuseet i Tongli.

    God jul!
    /Johanna

    SvaraRadera