lördag 21 november 2009

Nu är det slut!

Ja, nu är det slut på en insomnad blogg och en insomnad Nina som inte skriver. Inser att jag jag aldrig kommer bli nån dunderbloggare som kommer få femhundra läsare om dagen. Men det gör inte så mycket. Jag skriver ju för er, den trogna skaran av släkt och vänner som tycker att det är trevligt att få läsa om hur vi har det. Vi känns närmare då, har jag fått kommenterat. Och det är ju faktiskt så att ni känns också närmare när jag vet att ni läser och när ni kommenterar!

Så om ni ursäktar att jag felar på just den punkten som är en bloggares ledstjärna: Consistency! (Sorry svengelskan men google translate verkar ha fått en bugg - vad heter det då?) Jag gör på mitt sätt: Rapar blogginlägg när jag har inspiration och struntar i det om jag har skrivkramp. I dag har jag inpiration...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar