tisdag 15 juni 2010

Otippat uppvaknande

I morse vaknade jag till Gustavs skönsjungande av Ja må hon leva. Lite förvånad blev jag eftersom det ju faktiskt är knappt två veckor kvar till födelsedagen. Men jag fick tårta på sängen och ett fint paket! I paketet låg spegeln som jag gått och spanat på så länge och som Gustav tutat i mig att han inte alls gillar. Men det göra han - och han köpte den redan första gången när jag drägglade över den! Hurra! Tack min prins!

Och här uppdaterad med bild: Som ett smycke!

Logistiken förhåller sig så att flyttfirman kommer och packar ner hela bohaget den 23e juni och det förväntas sen dyka upp efter åtta veckor i Estocolmo. Den 27e tar vi med oss så mycket packning vi får på flyget och börjar hemresan. Den packningen kommer då att rymma allt vi kommer att behöva de närmsta åtta veckorna - inklusive dyksenestern i Malaysia på vägen hem. Så att släpa på en spegel till Malaysias stränder är inget alternativ, hur vacker den än är! Därav den tidiga presenten!

3 kommentarer:

  1. hua hua för att flytta hem från Kina... När nbi kommer hem lär det iofs bli bra!!

    Fråga Per om övervikt, om jhag itne minns fel flög han hem med 80 (!!) kg bagage från Geneve

    SvaraRadera
  2. you saw how many bags I took on my plane journey back to UK... anything is possible. Getting excited yet??! Haha!! ;-)

    SvaraRadera
  3. Åhh en så fin spegel. Så rart av Gustav att uppvakta dig med den. Dessutom tänka på att få hem den i helt skick.
    Snart kommer ni.
    Välkomna
    Mamma

    SvaraRadera