torsdag 24 juni 2010

Två tårtor på en dag!


Sista dagen på jobbet. Hastigt. Lustigt. Och lite otippat. Men så är väl livet mest hela tiden? Snälla Gustav fixade så att jag fick bjuda på tårta på min sista dag. Fick en kram när jag gick.

Det fina är att jag gick till the Apartment där jag träffade Gustav för ett glas rosé. Underbar terrass, underbart sällskap. Svettig dag så där så man längtar tills solen ska gå ner. Gustav gick till en annan afterwork och då var det dags för tjejerna att dyka upp. Ellinor, Sara och hennes syster Nina, Zuzana, Helen, Alice, Therese & Yifang som kom med tårta. Tack!!
Ninas öga, Zuz & tårtan

Alice and...

Therese - my wonderful friends and colleagues!

Jag är väldigt glad för de fina vänner jag har. Kommer sakna er mycket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar