söndag 20 juni 2010

Packa pappas kappsäck

Helgen blev inte riktigt som planerat. Efter en trevlig fredagkväll under temat På cykel till franska koncessionens uteterraser, började lördagen som vanligt med frukost inklusive en (tvättad!) persika. Persikan hade dock den fantastiska egenskapen att vara giftig och både Gustav och jag kände av dess effekter. Sammanfattningsvis kan man säga att jag idag på söndag eftermiddag fått äta mitt första mål som jag fått behålla sen i fredags kväll. Lite matt.

Spara plats genom att tömma dvd-er ur sina fodral!

Ok, vad vill jag nu ha med mig de närmsta åtta veckorna? Pust!

Trots detta har vi hunnit med att sätta igång ordentligt med packningen , hämtat ut det sista från fabric market och sagt hejdå till min väsktjej på fejkmarket. Hon kommer sakna mig och all mina shoppande bekanta!

Dagens skörd: fyra klänningar, en kostym, en sidentopp och en kavaj. Hoppas klänningen sitter bra även då jag inte haft 1 1/2 dygns fasta innan...

1 kommentar:

  1. ÅÅÅÅ, vilken snygg klänning! Kineuropeisk. Jag hoppas bara att du får tillfälle att använda den i Sverige. Här är folk oftare klädda i jeans än i frack.
    Mamma Karin

    SvaraRadera