onsdag 17 mars 2010

Balsamguden del 2

FÖRE EFTER

Var lite intressant att just inlägget om balsam fick så starka reaktioner. Naturligtvis måste jag ju försvara mig när folk inte tror på mig. Lägger därför upp en före och en efterbild så kan ni ju få bedöma själva.

Angående smutsighet så får ni helt enkelt tro mitt ord: Mitt hår är inte smutsigt. Dels beror det på att jag är väldigt försiktig med vilka produkter jag använder - många stajlingprodukter kan inte tvättas ur med bara balsam och de använder jag således inte. Sen räcker det bra med vatten och balsam - och funkar det i Shanghai då funkar det nog varsom helst!

Poängen är att man sliter och tynger ner håret mycket mindre än man gör med schampo och således låter håret vara precis som det helst vill! Och det är ganska tydligt att mitt hår helst vill vara lockigt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar