söndag 21 mars 2010

Helgen bakom muren

Min proxy har bråkat sen i fredags och jag har inte kunnat komma åt bloggen. Vill lägga upp en massa fina bilder och grejer och berätta om min helg men det blir aldrig riktigt bra när man måste mejla in blogginläggen och bara kan bifoga bilderna utan att kunna skriva bildtext eller bestämma ordning på dem. 

Så istället bifogar jag nu denna bild som ett exempel på ett Kinesiskt fenomen: Partröjor. Funktionen är att visa att man hör ihop. Ovan exempel är ändå bland de coolare varianterna jag sett. Variantar som She is mine med en pil till höger på hans tröja och He is mine med en pil till vänster på hennes är ett exempel på en mer possesiv/ägandestyrd variant som dessutom kräver formationsgång (Hu,tänk om pilara skule gå i fel riktning och det skulle se ut som om han var tillsammans med tantan till höger i kön isället för med sin vackra flickvän!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar