tisdag 23 mars 2010

Lyxfest

Jag har äntligen vunit över proxyn och det är med ett sant nöje som jag nu visar bilder från Hotel Peninsulas invigningsfest.

Vid entrén vat det dansuppvisning när vi kom. Den utfördes av människor fastsatta i rep som dansade med fasaden av en byggnad dom sitt golv. Otroligt läckert!

Yours truly

Invigningen i siffror:
10 000 000 yuan (som kr) i totalbudget
10 000 inbjudna gäster
2 000 taxi och bilar som trängs på Beijing Lu
20 Mexikaner för stämningen på terassen
20 Colombianer för stämningen på terassen
8 Tonfiskar från fiskmarknaden i Tokyo
Oändliga mängder champagne.

Gustav, kvällens värd Daniel samt en blundande Per. Tja, Daniel var i alla fall vår värd. Den riktiga värden var en tvärhand hög och gick omkring med en skvadron livvakter och fotografer efter sig!

Ännu fler stiliga pojkar i Martin & Henrik.

Efterättsbuffén - det fanns de som ihärdigt jobbade sig igenom hela buffén! (Det finns lika mycket bakom fotografen som det finns framför!)

Jag & Tiny på en av terasserna. Pearl tower på andra sidan flodan precis bakom Tiny.

PS. Jag var lite slö med kameran måste erkännas. Fler härliga bilder finns på Ellinors blogg!

1 kommentar:

  1. Wow, jag säger bara Wow. Jag antar att man går omkring och nyper sig i armen. Är det den röda klänningen du lät sy när vi var i Kina?
    Mamma Karin

    SvaraRadera